
Wydawnictwo
-
Absonic (4)
-
Alfred Music Publishing (1)
-
Berklee Press (4)
-
Centerstream Publications (1)
-
Cherry Lane Music Company (1)
-
Hal Leonard (6)
-
Koala Music Publications (1)
-
Manhattan Music Publications (1)
-
Mel Bay (11)
-
Midi-Max (1)
-
Musicians Institute Press (5)
-
Warner Bros Publications (1)
-
Wise Publications (2)
Styl muzyczny
Wysyłka w
Ocena
Cena
-
od
do
Nowość
Promocja
Zobacz produkty polecane w tej kategorii

Wysyłka w: 24 h






Wysyłka w: 3 - 5 dni






Wysyłka w: 10 - 21 dni






Wysyłka w: 10 - 21 dni






Wysyłka w: 5 - 10 dni






Wysyłka w: 5 - 10 dni






Wysyłka w: 5 - 10 dni






Wysyłka w: 5 - 10 dni






Wysyłka w: 10 - 21 dni






Wysyłka w: 10 - 21 dni






Wysyłka w: 5 - 10 dni






Wysyłka w: 10 - 21 dni






Wysyłka w: 5 - 10 dni






Wysyłka w: 10 - 21 dni






Wysyłka w: 10 - 21 dni






Wysyłka w: 5 - 10 dni






Wysyłka w: 5 - 10 dni






Wysyłka w: 10 - 21 dni






Wysyłka w: 10 - 21 dni






Wysyłka w: 10 - 21 dni






Wysyłka w: 5 - 10 dni






Wysyłka w: 10 - 21 dni






Wysyłka w: 5 - 10 dni






Wysyłka w: 5 - 10 dni





Parafrazując słowa piosenki w wykonaniu Jerzego Stuhra „improwizować każdy może jeden lepiej, drugi gorzej”. Zaznaczmy jednak od razu, że improwizacja jest sztuką, ale jedynie improwizacja w dobrym wykonaniu. Gitara to instrument o bardzo szerokim spektrum możliwości, a w rękach wirtuoza zmienia się w instrument dostarczający wrażeń na najwyższym poziomie akustycznym i artystycznym. Aby swobodnie improwizować na gitarze, należy dokładnie poznać instrument i jego możliwości, a do tego niezbędne jest opanowanie przynajmniej części teorii muzyki. Improwizacja gitarowa jest tworzeniem na żywo i na bieżąco. Do tego właśnie konieczna jest znajomość instrumentu i metod wydobywania z niego poszczególnych dźwięków. Brzmi dziwnie? Posłużmy się zatem przykładem: każdy akord można zagrać na gitarze na bardzo wiele sposobów. Mamy co prawda skończoną ilość kombinacji, ale jest to liczba całkiem spora, bo zwykłe A-Dur może być zagrane w co najmniej kilku (jeśli nie kilkunastu) pozycjach, przy czym nie ma co marzyć o improwizacji jest nie pozna się co najmniej trzech – czterech z nich. Wszechstronne opanowanie akordów to zaledwie początek, należy też poznać dźwięki, skale, tempa i techniki gry na gitarze. Brzmi przerażająco? Może trochę, ale jedynie wiedza i umiejętności (oczywiście w połączeniu z talentem) czynią prawdziwego mistrza. Zatem sięgnij po propozycje znajdujące się w kategorii Improwizacja, wśród których znajdziesz zbiory ćwiczeń i utworów pomocnych w nauce improwizacji, przydatnych dla gitarzystów o różnym poziomie zaawansowania.