Alenuty.pl księgarnia muzyczna
do kasy Wartość koszyka: 0,00 zł
Sprowadzamy nuty z całego świata i wysyłamy za darmo od 199 zł!
ikona i link do profilu Księgarni muzycznej Alenuty.pl na Facebook ikona i link do profilu Księgarni muzycznej Alenuty.pl na Instagramikona i link do kanału Księgarni muzycznej Alenuty.pl na Youtube

Blog

Zwroty i reklamacje

Zwroty

Zakupiłeś nuty, ale poziom trudności nie jest dla Ciebie odpowiedni? Książka nie spełnia Twoich oczekiwań?
W takich sytuacjach możesz skorzystać z prawa zwrotu bez podania przyczyny.

Możesz to zrobić do 14 dni od otrzymania przesyłki. Konieczne jest, aby towary, z których rezygnujesz były nowe czyli nie nosiły śladów użytkowania.
Produkty wysyłasz do nas na swój koszt. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

Przed odesłaniem produktu prosimy wypełnij >>> formularz zwrotu towaru (formularz odstąpienia od umowy) i prześlij go do nas na adres mailowy [email protected]

Do przesyłki zwrotnej dołącz formularz zwrotu (jeśli nie przesłałaś go mailem) i napisz nam numer zamówienia.

Ułatwi to i przyspieszy formalności związane ze zwrotem.
Jeżeli zakupiłeś więcej niż jedną pozycję i nie zwracasz nam całego zamówienia, proszę zaznacz to koniecznie w formularzu (lub w mailu do nas). 

Przesyłkę wyślij na adres naszego biura:
Arwena / księgarnia Alenuty.pl
os. Zwycięstwa 1F/70
61-643 Poznań

Gdy otrzymamy przesyłkę skontaktujemy się z Tobą i rozliczymy przesłany zwrot.

Reklamacje

Dobrze zapakowane nuty czy książki to Twoje zadowolenie i nasz sukces. Dlatego przykładamy się do pakowania.
Chcemy, aby zakupione produkty dotarły do Ciebie w nienaruszonym stanie. I rzeczywiście tak jest.
Bardzo rzadko zdarza się, że zawartość paczki ulegnie uszkodzeniu. Jeśli jest tak w Twoim przypadku, poniżej znajdziesz pomocne informacje.

Reklamacje przesyłek uszkodzonych w transporcie rozpatrujemy na podstawie protokołu szkody spisanego z kurierem DPD lub Poczty Polskiej. W przypadku Paczkomatów InPost reklamację zgłoś przy odbieraniu przesyłki w Paczkomacie lub w ciągu 7 dni w Oddziale Inpost. Zdecydowanie ułatwia to procedurę reklamacyjną. Poniżej podajemy wzory protokołów:

Protokół szkody DPD
Protokół szkody Poczta Polska
Protokół szkody Paczkomaty InPost

Sprzedajemy wyłącznie nowe produkty, zatem jeśli po rozpakowaniu przesyłki okazało się, że otrzymałeś/łaś niepełnowartościowy produkt, proszę napisz do nas na adres [email protected] podając numer zamówienia oraz czego dotyczy reklamacja. Postaramy się pomóc rozwiązać sprawę.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium