Alenuty.pl księgarnia muzyczna
do kasy Wartość koszyka: 0,00 zł
Sprowadzamy nuty z całego świata i wysyłamy za darmo od 199 zł!
ikona i link do profilu Księgarni muzycznej Alenuty.pl na Facebook ikona i link do profilu Księgarni muzycznej Alenuty.pl na Instagramikona i link do kanału Księgarni muzycznej Alenuty.pl na Youtube

Blog

Muzyka - Media - Prawo - Marketing - Beata Stróżyńska, Ewa Staszewska

Dostępność: w magazynie
Wysyłka w: 24 h
Dostawa: Darmowa dostawa od 300 zł sprawdź formy dostawy
Cena: 39,00 zł 39.00
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0.0 (0 opinii)
Kod produktu: WYDA_9788360929780

Opis

'Muzyka - Media - Prawo - Marketing' to pionierska i wszechstronna publikacja, która jest efektem pracy Instytutu Mediów i Produkcji Muzycznej Akademii Muzycznej im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi. Na pierwszy rzut oka wydaje się, że muzyka i prawo niewiele mają ze sobą wspólnego, ale jest płaszczyzna, która je łączy - to obszar mediów i produkcji muzycznej.
Publikacja podzielona jest dwie części: 
- Muzyka w perspektywie muzykologicznej, medialnej i marketingowej - tu znalazły się artykuły muzykologów, teoretyków muzyki, wykonawców, konferansjerów, dziennikarzy i producentów muzycznych.
- Prawne aspekty działalności kulturalnej i artystycznej

Zobacz przykładowe strony w galerii produktu. Pomogą one określić poziom trudności. Znajdziesz tam również inne dodatkowe informacje.

Spis treści:

Wstęp

Część I - Muzyka w perspektywie muzykologicznej, medialnej i marketingowej


Małgorzata Sułek (AM Łódź)
Wokół autobiografizmu i ilustracyjności – muzyka Witolda Lutosławskiego w słuchowisku radiowym „Bracia” Jerzego Pytlakowskiego

Arleta Nawrocka-Wysocka (AM Łódź)
Nepalskie saarangi i koreańskie p’ansori. Muzyczna podróż do mniej znanych zakątków Azji

Piotr Deptuch (AM Łódź)
Evita – tytułowa bohaterka musicalu Andrew Lloyda Webbera i Tima Rice’a. Charakterystyka postaci w perspektywie dramatyczno-muzycznej

Beata Stróżyńska (AM Łódź)
Zabytki XVIII-wiecznego niemieckojęzycznego piśmiennictwa muzycznego w zbiorach Juliusa Augusta Philippa Spitty zachowanych w Bibliotece Uniwersytetu Łódzkiego. Historia kolekcji oraz jej krótka charakterystyka

Roman I. Drozd (AM Łódź)
Piękno uosobione. Personalizm filokaloniczny w pracy twórcy

Aleksandra Bęben (AM Łódź)
Prelekcja muzyczna w kontekście teorii wywierania wpływu na ludzi Roberta Cialdiniego

Krzysztof Grzegorzewski (UŁ/AM Łódź)
Jak pisać o brzmieniu? Wykorzystywanie narzędzi retorycznych do opisu jakości dźwięku w tekstach dziennikarskich

Robert Kamyk (AM Łódź)
Budowanie marki muzyka, na przykładzie absolwentów uczelni muzycznych

Kinga Ścieszko (AM Łódź)
Zróżnicowanie stylów muzycznych w musicalu „Hamilton” Lina Manuela Mirandy jako jedna z przyczyn sukcesu dzieła

Część II - Prawne aspekty działalności kulturalnej i artystycznej

Maciej Rakowski (UŁ)
O muzyce w konstytucjach – dawnych i współczesnych

Maria Karcz-Kaczmarek (UŁ)
Działalność kulturalna w świetle doktryny i orzecznictwa sądowego

Marcin Głuszak (UŁ), Magdalena Kuba (ALK, UŁ)
Zasady przetwarzania danych osobowych w działalności kulturalnej

Ewa Staszewska (UŁ)
Dopuszczalność i warunki pracy dzieci na rzecz podmiotów prowadzących działalność kulturalną i artystyczną

Anna Piszczek (UŁ)
Cywilnoprawne podstawy zatrudnienia muzyków

Magdalena Paluszkiewicz (UŁ)
Ubezpieczenie społeczne twórców i artystów – analiza najnowszych propozycji zmian na tle jego rozwoju

Agnieszka Rabiega-Przyłęcka (UŁ)
Prawne wymogi organizacji imprezy masowej artystyczno-rozrywkowej

Anna Chmielarz-Grochal (UŁ)
Bezpłatne imprezy organizowane przez publiczne instytucje kultury a podatek VAT (uwagi de lege lata)

Biogramy autorów

 

Tytuł: Muzyka - Media - Prawo - Marketing
Autor: Beata Stróżyńska, Ewa Staszewska
Stopień trudności: 
Instrument: 
Notacja muzyczna: 
Wydawnictwo: Akademia Muzyczna w Łodzi
Format: 376 str., 175x247 mm, twarda oprawa
Język wydania: polski
ISBN: 9788360929780

Koszty dostawy Darmowa dostawa od 300 zł

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie

Wyświetlamy wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie sprawdzamy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.

Submit
1
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium