Annick Sarrien Perrier: Le Petit Flute volume 1 (+ audio online) - nuty na flet poprzeczny z fortepianem
Opis
Ciesząca się uznaniem we Francji seria nut na flet poprzeczny Annick Sarrien-Perrier wydawnictwa Robert Martin jest wyjątkowym materiałem edukacyjnym. Więcej o niej przeczytasz tutaj.
Annick Sarrien-Perrier studiowała grę na flecie w Państwowej Szkole Muzycznej w Macon, którą ukończyła z wyróżnieniem przed wstąpieniem do Konserwatorium w Genewie, aby uczyć się u Maxence Larrieu. Otrzymała nagrodę za wirtuozerię. Obecnie uczy gry na flecie w Państwowej Szkole Muzycznej w Bourg-en-Bresse. Książka zawiera kolekcję 14 utworów na flet poprzeczny i fortepian. Opracowanie zawiera nuty dla początkujących.
Do książki dołączony jest specjalny kod umożliwiający dostęp do materiałów muzycznych przez Internet. Dostęp możesz uzyskać za pomocą komputera, smartfonu i tabletu. Pliki audio zawierają m.in. wersje demo oraz podkłady do zagrania każdego utworu i są w cenie książki. O tym w jaki sposób uzyskać do nich dostęp przeczytasz >>> w artykule
Zobacz przykładowe strony w galerii produktu. Pomogą one określić poziom trudności. Znajdziesz tam również inne dodatkowe informacje.
Spis utworów:
1. Flûtinette
2. Io (D. Dondeyne)
3. En Rêvant (J. Brouquières)
4. Lullaby for Olivier
5. Petit Matin (E. Perruchon)
6. Marine
7. Voyage au Japon
8. Dialogue du Chevalier Durandieu et de Son écuyer Bercemontagne
9. A Tire-Larigot (J. Brouquières)
10. Promenade à Tivoli
11. Guito
12. Piazza Navona à Roma
13. La Flûte Enchantée - Air de Papageno
14. Vent Sur l'Archipel (J.f. Basteau)
Tytuł: Annick Sarrien Perrier: Le Petit Flute volume 1
Autor: Annick Sarrien Perrier
Stopień trudności: dla początkujących
Instrument: flet poprzeczny, fortepian
Notacja muzyczna: zapis nutowy
Seria: Le Petit Flute
Wydawnictwo: Edition Robert Martin
Format: A4, oprawa miękka, dołączony kod audio online
Język wydania: francuski
ISBN: 9790231028744
Szczegóły
Seria | Le Petit Flute |
Styl muzyczny | współczesna XX i XXI w |
Wyświetlamy wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie sprawdzamy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.