Piosenki z charakterem - piosenki wspierające społeczno-emocjonalny rozwój dzieci w wieku przedszkolnym (+ płyta CD) - Agnieszka Kornacka
Opis
'Piosenki z charakterem' autorstwa Agnieszki Kornackiej to publikacja, która składa się z książeczki oraz płyty CD. Na płycie znajduje się 14 piosenek, których celem i zadaniem jest wspieranie rozwoju społeczno-emocjonalnego dzieci. Książeczka zawiera podpowiedzi o czym wartro porozmawiać z dziećmi w kontekście każdej z piosenek oraz propozycja wykonania pracy plastycznej.
Pozycja świetnie nadaje się do pracy z dziećmi w przedszkolach oraz w młodszych klasach szkolnych, a także z dziećmi w domu.
Zobacz przykładowe strony w galerii produktu. Pomogą one określić poziom trudności. Znajdziesz tam również inne dodatkowe informacje.
Spis piosenek:
1. Spotkanie
Poczucie własnej wartości, szacunek dla drugiego człowieka
2. Spokój
Opanowanie złości i lęków
3. Silny człowiek
Pokojowe rozwiązywanie konfliktów, samokontrola
4. Nie jestem strusiem
Odwaga cywilna, naprawienie wyrządzonej krzywdy
5. To nie szkodzi!
Samodzielność, radzenie sobie z porażkami
6. Piaskownica
Współpraca z innymi dziećmi i współdziałanie w grupie
7. Nie jesteśmy sami
Zwracanie się o pomoc do osoby dorosłej
8. Zajączek
Cierpliwość, podejmowanie rozważnych decyzji
9. Świat mnie woła
Okazywanie pomocy, wrażliwość na potrzeby innych ludzi
10. Na powitanie
Nawiązywanie nowych znajomości, akceptacja nowych kolegów
11. Hałas i cisza
Zdolność koncentracji i świadomość szkodliwości hałasu
12. Radość życia
Kreatywność, aktywne działanie, ciekawość świat
13. Świat pełen uśmiechów
Pozytywne postrzeganie rzeczywistości i otoczenia
14. Ja jestem, ty jesteś
Relacje z rówieśnikami, akceptacja innej osoby
Tytuł: Piosenki z charakterem
Autor: Agnieszka Kornacka
Stopień trudności:
Instrument:
Notacja muzyczna:
Wydawnictwo: Bliżej Przedszkola
Format: 138x186 mm, etui ( w środku książeczka i płyta CD)
Język wydania: polski
ISBN / ISMN: 9788364631979
Kod wydawcy:
Wyświetlamy wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie sprawdzamy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.