Miejsca muzyki. Perspektywa interdyscyplinarna - Magdalena Parus-Jankowska, Szymon Nożyński
Opis
'Miejsca muzyki. Perspektywa interdyscyplinarna' to publikacja, która jest próbą wielopłaszczyznowego spojrzenia na muzykę i miejsca jest występowania. Spojrzenie takie jest możliwe dzięki spotkaniu się badaczy z różnych środowisk, z różnymi upodobaniami, dla których wspólnym mianownikiem jest 'dźwięk'.
Zobacz przykładowe strony w galerii produktu. Pomogą one określić poziom trudności. Znajdziesz tam również inne dodatkowe informacje.
Spis treści:
Słowo wstępne - Magdalena Parus, Szymon Nożyński,
MIEJSCA MUZYKI
Dźwięk i muzyka myślane ponowocześnie - Filip Szałasek,
Piękne maszyny nienawiści. Efekt „industrialności” w muzyce popularnej - Andrzej Juszczyk
Rory Gallagher – artysta transgraniczny - Andrzej Dorobek
Muzyka: mowa i milczenie w poezji Zbigniewa Herberta - Tadeusz Kobierzycki
Na żywo, ale w domu. Koncerty - nażywość i teleobecność - Szymon Nożyński
Kultura danych. Big data jako jedna z przestrzeni muzyki - Ewelina Dziwak
MUZYKA MIEJSCA
Kosmologiczne, antropologiczne i soteriologiczne aspekty dźwięku w nowej duchowości. Tekstualno-językowe spojrzenie na praktykę masaży dźwiękiem mis tybetańskich - Paweł Zaborowski
Audiosfera cyberprzestrzeni - Barbara Cyrek
Muzycy ulicy w pejzażu dźwiękowym Parku Kulturowego Stare Miasto w Krakowie - Katarzyna Biesaga
Muzyka w procesach asymilacyjnych polskiej emigracji - Joanna Dukalska-Hermut
O piłce nożnej w kontekście muzyki - Magdalena Parus
Róża czerwono, biało kwitnie bez…Muzyczne inspiracje dla tworzenia kibicowskich przyśpiewek stadionowych - Mariusz Janik
Rola nauczyciela muzyki w kształtowaniu umiejętności pracy i zarządzania czasem - Maria Katarzyna Grzegorzewska
Tytuł: Miejsca muzyki. Perspektywa interdyscyplinarna
Autor: Magdalena Parus-Jankowska, Szymon Nożyński
Stopień trudności:
Instrument: -
Notacja muzyczna: -
Wydawnictwo: Katedra Wydawnictwo Naukowe
Format: 324 str., miękka oprawa
Język wydania: polski
ISBN / ISMN: 9788366107090
Kod wydawcy:
Wyświetlamy wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie sprawdzamy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.