Alenuty.pl księgarnia muzyczna
do kasy Wartość koszyka: 0,00 zł
Sprowadzamy nuty z całego świata i wysyłamy za darmo od 199 zł!
ikona i link do profilu Księgarni muzycznej Alenuty.pl na Facebook ikona i link do profilu Księgarni muzycznej Alenuty.pl na Instagramikona i link do kanału Księgarni muzycznej Alenuty.pl na Youtube

Blog

Media jako przestrzenie muzyki - Magdalena Parus, Artur Trudzik

Dostępność: w magazynie
Wysyłka w: 3 - 5 dni
Dostawa: Darmowa dostawa od 300 zł sprawdź formy dostawy
Cena: 35,00 zł 35.00
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0.0 (0 opinii)
Kod produktu: WYDA_9788365155313

Opis

'Media jako przestrzenie muzyki' to książka, która wypełnia lukę w literaturze związanej z badaniami nad społeczno-kulturowymi aspektami funkcjonowania muzyki. Autorzy zastanawiają się nad kondycją muzyki we współczesnym krajobrazie kulturowym i medialnym, a różnorodne spojrzenie daje obraz barwny i możliwie pełny.
Książka stara się dowieść, że o muzyce można pisać naukowo, a sprowadzanie jej do poziomu banalnej i trywialnej formy rozrywki jest nieuprawnionym uogólnieniem.

Zobacz przykładowe strony w galerii produktu. Pomogą one określić poziom trudności. Znajdziesz tam również inne dodatkowe informacje.

Spis treści

Magdalena Parus, Artur Trudzik, Media, muzyka, dziennikarstwo

Część I. Przeszłość i przyszłość dziennikarstwa muzycznego
Artur Trudzik, Dziennikarstwo i media muzyczne. Stan obecny i perspektywy
Dariusz Baran, Media muzyczne w Polsce po 1989 roku – skąd, dokąd?
Szymon Nożyński, Dostępność muzyki a dziennikarstwo muzyczne

Część II. Dylematy dziennikarstwa muzycznego
Rafał Ciesielski, „Odpowiednie dać muzyce słowo”. Komentowanie muzyki w mediach (rekonesans)
Tomasz Misiak, Muzyczne gry z nośnikiem. Artystyczne strategie przekraczania medium
Monika Białek, Rola muzyki w polskim reportażu radiowym
Tadeusz Sznajderski, Muzyka w programie publicznej regionalnej rozgłośni radiowej na przykładzie Radia Koszalin S.A.
Część III. Muzyka w mediach – konteksty

Agnieszka Kościuk-Jarosz, Środki masowego przekazu poświęcone muzyce folkowej oraz innym inspiracjom kulturą tradycyjną – stan i perspektywy
Marcin Wądołowski, Medialne kreacje kanonu śląskiej muzyki na przestrzeni XX i XXI wieku
Zuzanna Wiśniewska, O muzyczności w twórczości Ryszarda Kapuścińskiego – reportaż Lumumba
Magdalena Parus, Relacje prasowe o KFPP w Opolu w latach 1963–1989 na przykładzie tygodnika „Polityka”

 

Tytuł: Media jako przestrzenie muzyki
Autor: Magdalena Parus, Artur Trudzik
Stopień trudności: 
Instrument: 
Notacja muzyczna: 
Wydawnictwo: Katedra Wydawnictwo Naukowe
Format: 304 str., 120x195 mm, miękka oprawa
Język wydania: polski
ISBN: 9788365155313

Koszty dostawy Darmowa dostawa od 300 zł

Kraj wysyłki:

Zobacz podobne nuty i książki

Opinie o produkcie

Wyświetlamy wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie sprawdzamy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.

Submit
1
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium