Ten muzyczny parasol z motywem nutowym z utworów Bacha zmieści się do damskiej torebki czy do plecaka. Jest dobrze wykonany, na metalowym stelażu, ze składaną rączką. Średnica parasola po rozłożeniu to ok 80-85 cm. Długość rączki po złożeniu nie przekracza 24 cm. Może być doskonałym oryginalnym muzyczny prezentem.
Wyjątkowy muzyczny zestaw do kawy. Zawiera dwie filiżanki z porcelany new bone china o pojemności 110 ml ze spodkami. Zapakowany w czarne, eleganckie pudełko.
Wyjątkowy muzyczny zestaw do kawy. Zawiera dwie filiżanki z porcelany new bone china o pojemności 110 ml ze spodkami. Zapakowany w czarne, eleganckie pudełko
Wyjątkowy muzyczny zestaw do kawy. Zawiera dwie filiżanki z porcelany new bone china o pojemności 110 ml ze spodkami. Zapakowany w czarne, eleganckie pudełko
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Dane wykorzystywane przez dostawcę oprogramowania sklepu - Shoper S.A. Na ich podstawie dokonywane są analizy, związane z rozwojem oprogramowania, oraz mierzona jest skuteczność kampanii reklamowych. Nie są łączone z innymi informacjami, podawanymi podczas rejestracji i składania zamówienia. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.
Wyświetlamy wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie sprawdzamy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.