Alenuty.pl księgarnia muzyczna
do kasy Wartość koszyka: 0,00 zł
Sprowadzamy nuty z całego świata i wysyłamy za darmo od 199 zł!
ikona i link do profilu Księgarni muzycznej Alenuty.pl na Facebook ikona i link do profilu Księgarni muzycznej Alenuty.pl na Instagramikona i link do kanału Księgarni muzycznej Alenuty.pl na Youtube

Blog

Liliana Zganiacz-Mazur: Audycje muzyczne. Tematy muzyczne - podstawy historii muzyki tom 3 cz. 1 (+ 2 płyty CD)

Dostępność: w magazynie
Wysyłka w: 3 - 5 dni
Dostawa: Darmowa dostawa od 300 zł sprawdź formy dostawy
Cena: 21,00 zł 21.00
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0.0 (0 opinii)
Wydawnictwo: Contra
Kod produktu: WYDA_8372152551

Opis

Zbiór tematów muzycznych tom 3 część 1 do audycji muzycznych które stanowią integralną część z 3 tomem pierwszej części audycji muzycznych- podstaw historii muzyki. Do książki dołączone są 2 płyty CD z fragmentami utworów zawartych w nutach. Książka przeznaczona jest dla uczniów klasy 6 szkoły muzycznej I stopnia cyklu sześcioletniego oraz dla klasy 4 szkoły muzycznej I stopnia cyklu czteroletniego.

Zobacz przykładowe strony w galerii produktu. Pomogą one określić poziom trudności. Znajdziesz tam również inne dodatkowe informacje.


Spis treści:

AUDYCJE III – część 1
ŚREDNIOWIECZE
1.Anonim – Bogurodzica.
RENESANS
2.Orlando di L. – Lucescit jam o socii (chanson); 3.Palestrina G.P.da – Gloria in excelsis Deo z “Missa papae Marcelli”; 4.Venosa G.C.da – O voi, o voi (madrygał); 5.Marenzio L. – Amatemi, ben mio (madrygał); 6.Monteverdi C. – O sia tranquillo il mare (madrygał).
POLSCY KOMPOZYTORZY XVI WIEKU
7.Leopolita M. – Mihi autem; 8.Wacław z Szamotuł – Już się zmierzcha; 9.Gomółka M. – Kleszczmy rękoma wszyscy zgodliwie (psalm 47); 10.Gomółka M. – Nieście chwałę, mocarze (psalm 29).
BAROK
11.Bach J.S. – Inwencja dwugłosowa a- moll; 12.Bach J.S. – Inwencja trzygłosowa C-dur; 13.Bach J.S. – Preludium C-dur z I tomu “Das wohltemperierte Klavier”; 14.Bach J.S. – Fuga c-moll z I tomu “Das wohlteperierte Klavier”; 15.Bach J.S. – II Suita francuska (cz. I); 16.Bach J.S. – Toccata d-moll; 17.Bach J.S. – Koncert włoski (cz. I); 18.Bach J.S. – III Partita E-dur (cz. I); 19.Bach J.S. – I Suita G-dur (cz. I); 20.Bach J.S. – Suita h-moll: Badinerie; 21.Bach J.S. – I Koncert skrzypcowy a-moll (cz. I); 22.Bach J.S. – Koncert d-moll na 2 skrzypiec (cz. I); 23.Bach J.S. – III Suita orkiestrowa (cz. II – Aria); 24.Bach J.S. – Jesu, meine Freude (motet); 25.Haendel G.F. – III Suita klawesynowa (cz. I); 26.Haendel G.F. – VII Suita klawesynowa: Passacaglia; 27.Haendel G.F. – IV Koncert organowy F-dur (cz. I); 28.Haendel G.F. – Koncert B-dur op. 4 nr 6 (cz. I); 29.Haendel G.F. – Aria z suity “Muzyka na wodzie”; 30.Haendel G.F. – Bourée z suity “Muzyka ogni sztucznych”; 31.Haendel G.F. – Largo z opery “Xerxes”; 32.Haendel G.F. – Chór z oratorium “Juda Machabeusz”; 33.Haendel G.F. – Alleluja z oratorium “Mesjasz”; 34.Vivaldi A. – Cztery pory roku - “Wiosna” (cz. I); 35.Vivaldi A. – Cztery pory roku – “Lato”: Burza (cz. II); 36.Vivaldi A. – Cztery pory roku – “Jesień”: Polowanie (cz. III); 37.Vivaldi A. – Cztery pory roku - “Zima” (cz. 1); 38.Corelli A. – La follia z Sonaty op. 5 nr 6; 39.Tartini G. - Sonata skrzypcowa g-moll (“z trylem diabelskim” - cz. I); 40.Rameau J.P. – Tamburyn; 41.Rameau J.P. – Kura; 42.Couperin F. – Le Tic-Toc-Choc; 43.Daquin Louis-C. – Kukułka; 44.Albinoni T. – Adagio.
KOMPOZYTORZY POLSKIEGO BAROKU
45.Pękiel B. – Audite mortales (cz. I); 46.Gorczycki G.G. – Gaude Mater; 47.Szarzyński S.S. – Sonata na 2 skrzypiec i organy; 48.Mielczewski M. – Koncert “Deus in nomine tuo”; 49.Zieleński M. – I Fantazja; 50.Jarzębski A. – Tamburetta.
KLASYCYZM
51.Haydn J. – Sonata fortepianowa G-dur (cz. I); 52.Haydn J. – Symfonia D-dur nr 101 “Zegarowa” (cz. II); 53.Haydn J. – Serenada z XVII Kwartetu smyczkowego; 54.Haydn J. – Symfonia Es-dur nr 103 “Z werblem na kotłach” (cz. III); 55.Haydn J. – Koncert fortepianowy D-dur (cz. III); 56.Haydn J. – Pory roku – “Wiosna” (cz. I); 57.Haydn J. – Stworzenie świata (cz. I); 58.Mozart W.A. – Uwertura do opery “Uprowadzenie z seraju”; 59.Mozart W.A. – Uwertura do opery “Wesele Figara”; 60.Mozart W.A. – Sonata fortepianowa C-dur KV 545 (cz. I); 61.Mozart W.A. – Sonata fortepianowa A-dur KV 331: Marsz turecki; 62.Mozart W.A. – Koncert fortepianowy d-moll KV 466 (cz. I); 63.Mozart W.A. – Koncert klarnetowy A-dur KV 662 ( cz. I);
64.Mozart W.A. – Koncert skrzypcowy D-dur (cz. III); 65.Mozart W.A. – Alleluja z motetu “Exultate jubilate”; 66.Mozart W.A. – Eine kleine Nachtmusik KV 525 (cz. I);
67.Mozart W.A. – Symfonia g-moll KV 550 (cz. I, III); 68.Mozart W.A. – Symfonia Es-dur KV 543 (cz. III); 69.Mozart W.A. – Symfonia C-dur “Jowiszowa” KV 550 (cz. I); 70.Beethoven L.v. – Dla Elizy; 71.Beethoven L.v. – Adelaida; 72.Beethoven L.v. – Sonata fortepianowa cis-moll “Księżycowa” op. 27 nr 2 (cz. I); 73.Beethoven L.v. – V Koncert fortepianowy Es-dur op. 73 (cz. III); 74.Beethoven L.v. – Koncert skrzypcowy D-dur (cz. III); 75.Beethoven L.v. – Sonata skrzypcowa a-moll op. 23 (cz. II); 76.Beethoven L.v. – III Symfonia Es-dur: Marsz żałobny (cz. II); 77.Beethoven L.v. – V Symfonia (cz. I); 78.Beethoven L.v. – VII Symfonia (cz. II); 79.Beethoven L.v. – IX Symfonia d-moll: Oda do radości (cz. IV).

POLSCY KOMPOZYTORZY EPOKI KLASYCZNEJ
80.Stefani J. – Polonez z wodewilu “Cud mniemany czyli Krakowiacy i Górale”; 81.Elsner J. – Uwertura do opery “Leszek Biały”; 82.Lessel F. – Wariacje na temat ukraińskiej melodii ludowej; 83.Szymanowska M. – Walc A-dur; 84.Ogiński M.K. – Polonez a-moll “Pożegnanie ojczyzny”; 85.Gołąbek J. – Symfonia D-dur (cz. I).
ROMANTYZM
86.Weber C.M.v. – Uwertura do opery “Oberon”; 87.Weber C.M.v. – Aria Maksa z I aktu opery “Wolny strzelec”; 88.Weber C.M.v. – Zaproszenie do tańca; 89.Schubert F. – Ave Maria; 90.Schubert F. – Polna różyczka; 91.Schubert F. – Kołysanka; 92.Schubert F. – Serenada; 93.Schubert F. – Pstrąg; 94.Schubert F. – Momente musicale f-moll op. 94 nr 5; 95.Schubert F. – Impromptu Es-dur; 96.Schubert F. – V Symfonia (cz. III); 97.Schubert F. – VIII Symfonia h-moll “Niedokończona” (cz. I); 98.Schumann R. – Marzenie; 99.Schumann R. – Piosenka sycylijska z cyklu “Album dla młodzieży”; 100.Schumann R. – Cudowny miesiąc maj z cyklu “Miłość poety”; 101.Schumann R. – Koncert wiolonczelowy a-moll (cz. I); 102.Schumann R. – Koncert fortepianowy a-moll op. 54 (cz. I); 103.Schumann R. – IV Symfonia d-moll (cz. I); 104.Mendelssohn-Bartholdy F. – Na skrzydłach pieśni; 105.Mendelssohn-Bartholdy F. – Koncert skrzypcowy e-moll (cz. I); 106.Mendelssohn-Bartholdy F. – Suita “Sen nocy letniej”: Uwertura, Nokturn, Marsz weselny; 107.Mendelssohn-Bartholdy F. – IV Symfonia A-dur “Włoska” (cz. I); 108.Chopin F. – Życzenie; 109.Chopin F. – Hulanka; 110.Chopin F. – Śliczny chłopiec; 111.Chopin F. – Ballada g-moll op. 23; 112.Chopin F. – Etiuda c-moll “Rewolucyjna” op. 10 nr 12; 113.Chopin F. – Impromptu As-dur op. 29; 114.Chopin F. – Kołysanka Des-dur op. 57; 115.Chopin F. – Nokturn Es-dur op. 9 nr 2; 116.Chopin F. – Preludium e-moll op. 28 nr 4; 117.Chopin F. – Polonez A-dur op. 40 nr 1; 118.Chopin F. – Walc As-dur op. 64 nr 3; 119.Chopin F. – Mazurek a-moll op. 59 nr 1; 120.Chopin F. – Scherzo h-moll op. 20; 121.Chopin F. – Sonata fortepianowa b-moll: Marsz żałobny (cz. III); 122.Chopin F. – I Koncert fortepianowy e-moll op. 11 (cz. I, II, III); 123.Chopin F. – II Koncert fortepianowy f-moll op. 21 (cz. I, II, III).
IMPRESJONIZM
124.Debussy C. – Popołudnie fauna; 125.Debussy C. – Dziewczyna o włosach jasnych jak len; 126.Debussy C. – Światło księżyca; 127.Debussy C. – Taniec pajaca;
NEOROMANTYZM
128.Brahms J. – Kołysanka op. 49 nr 4; 129.Brahms J. – Taniec węgierski nr 5; 130.Brahms J. – Walc As-dur op. 39; 131.Brahms J. – Koncert skrzypcowy D-dur (cz. III); 132.Brahms J. – IV Symfonia e-moll (cz. I); 133.Wagner R. – Uwertura do opery “Tannhäuser”; 134.Wagner R. – Marsz “Wejście gości na Wartburg” z II aktu opery “Tannhäuser”; 135.Wagner R. – Marsz weselny z III aktu dramatu muz. “Lohengrin”; 136.Wagner R. – Galop Walkirii z dramatu muz. “Walkiria”.
KOMPOZYTORZY XIX WIEKU
KOMPOZYTORZY FRANCUSCY
137.Gounod Ch.-Bach J.S. – Ave Maria; 138.Gounod Ch. – Serenada Mefistofelesa z III aktu opery “Faust”; 139.Franck C. – Ave Maria; 140.Franck C. – Symfonia d-moll (cz. II); 141.Lalo É. – Symfonia hiszpańska op. 21 (cz. I); 142.Delibes L. – Aria Lakmé (z dzwoneczkami) z II aktu opery “Lakmé”; 143.Bizet G. – Aria Nadira z I aktu opery “Poławiacze pereł”; 144.Bizet G. – Kuplety torreadora z II aktu opery “Carmen”; 145.Bizet G. – Seguidilla z I aktu opery “Carmen”; 146.Bizet G. – II Suita “Arlezjanka” (cz. III); 147.Saint-Saëns C. – Taniec szkieletów op. 40; 148.Saint-Saëns C. – Łabędź z cyklu “Karnawał zwierząt”; 149.Saint-Saëns C. – Aria Dalili z I aktu opery “Samson i Dalila”; 150.Massenet J. – Medytacje z opery “Thais”.
KOMPOZYTORZY POLSCY
151.Kurpiński K. – Uwertura do opery “Zamek na Czorsztynie”; 152.Kurpiński K. – Koncert klarnetowy A-dur (cz. I); 153.Komorowski I. – Kalina; 154.Zarzycki A. – Mazurek G-dur op. 26; 155.Zarębski J. – Tarantella op. 25.
MUZYKA SKRZYPCOWA
156.Paganini N. – Moto perpetuo; 157.Paganini N. – II Koncert skrzypcowy h-moll: La Campanella (cz. III); 158.Lipiński K. – Koncert wojskowy D-dur op. 21 (cz. I); 159.Wieniawski H. – Legenda; 160.Wieniawski H. – Polonez A-dur; 161.Wieniawski H. – II Koncert skrzypcowy d-moll (cz. III); 162.Sarasate P. – Melodie cygańskie.
MUZYKA OPEROWA
163.Auber D.F. – Bolero z II aktu opery “Niema z Portici”; 164.Rossini G. – Uwertura do opery “Wilhelm Tell”; 165.Rossini G. – Uwertura do opery “Sroka złodziejka”; 166.Rossini G. – Aria Don Bazylia (Aria o plotce) z I aktu opery “Cyrulik sewilski”; 167.Donizetti G. – Cavatina Lucii z I aktu opery “Łucja z Lammermoor”; 168.Donizetti G. – Cavatina Noriny z I aktu opery “Don Pasquale”; 169.Bellini V. – Aria Normy z I aktu opery “Norma”; 170.Bellini V. – Aria Aminy z II aktu opery “Lunatyczka”; 171.Verdi G. – Aria Traviaty z I aktu opery “Traviata”; 172.Verdi G. – Aria Gildy z I aktu opery “Rigoletto”; 173.Verdi G. – Chór niewolników z III aktu opery “Nabucco”; 174.Leoncavallo R. – Aria Cania z I aktu opery “Pajace”; 175.Leoncavallo Ruggiero – Poranek.
MUZYKA OPERETKOWA
176.Offenbach J. – Kankan z II aktu operetki “Orfeusz w piekle”; 177.Offenbach J. – Piosnka Parysa z operetki “Piękna Helena”; 178.Offenbach J. – Aria Pericholi z I aktu operetki “Perichola”; 179.Strauss J. ojciec – Marsz Radetzky`ego; 180.Strauss J. syn – Życie artysty (walc wiedeński); 181.Strauss J. syn – Annen-polka op. 117.

 

Tytuł: Audycje muzyczne. Tematy muzyczne - podstawy historii muzyki tom 3 cz. 1
Autor: Liliana Zganiacz-Mazur
Stopień trudności: -
Notacja muzyczna: -
Wydawnictwo: Contra
Format: A4, miękka oprawa, w komplecie 2 płyty CD
Język wydania: polski
ISBN: 8372152551

Koszty dostawy Darmowa dostawa od 300 zł

Kraj wysyłki:

Zobacz podobne nuty i książki

Opinie o produkcie

Wyświetlamy wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie sprawdzamy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.

Submit
1
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium