Akompaniamenty fortepianowe skomponowane przez Jean-Marie Cottet do wszystkich 36 etiud CHARLIER, etiud, które od 90 lat doceniane są przez wszystkich trębaczy. Niezwykle różnorodne akompaniamenty, dodają utworom blasku i wprowadzają je na scenę koncertową.
Tytuł: Jean-Marie Cottet: Piano accompaniment to Theo Charlier Etudes Transcendantes - No. 2 Du Style Autor: Jean-Marie Cottet Stopień trudności: dla średnio zaawansowanych Instrument: fortepian Notacja muzyczna: zapis nutowy Wydawnictwo: Balquhidder Music Format: A4, oprawa miękka Język wydania: angielski ISBN: BQ142
Prezentowana pozycja zawiera kolekcję 12 humorystycznych etiud w stylu barokowym, francuskiego trębacza - Maurice Andre, na trąbkę. Tytuł: 12 Etudes-Caprices dans le Style Baroque pour trompette Autor: Maurice Andre Stopień trudności: Instrument: trą...
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.
Wyświetlamy wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie sprawdzamy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.