Introduction To Art Song For Soprano (+ audio online) - pieśni dla studentów śpiewu klasycznego - nuty na głos solo z fortepianem - Joan Frey Boytim
Opis
Pozycja z serii 'Introduction To Art Song' zawiera unikalną kolekcję utworów specjalnie zaaranżowanych na głos - sopran, skierowaną do studentów śpiewu klasycznego. Utwory w standardowym opracowaniu nutowym, wraz z linią melodyczną przeznaczone są dla początkujących wykonawców.
Do książki dołączony jest specjalny kod umożliwiający dostęp do materiałów muzycznych przez Internet. Dostęp możesz uzyskać za pomocą komputera, smartfonu i tabletu. Pliki audio zawierają m.in. wersje demo oraz podkłady do zagrania każdego utworu i są w cenie książki. O tym w jaki sposób uzyskać do nich dostęp przeczytasz >>> w artykule
Zobacz przykładowe strony w galerii produktu. Pomogą one określić poziom trudności. Znajdziesz tam również inne dodatkowe informacje.
Spis utworów:
American Lullaby [Rich, Gladys]
Beneath A Weeping Willow's Shade [Hopkinson, Francis] [Milligan, Harold]
The Blue Bell [MacDowell, Edward]
Cloud-shadows [Rogers, James H.]
Come Back! [Quilter, Roger]
Corals [Treharne, Bryceson]
Danny Boy [Traditional]
Dream Valley [Quilter, Roger]
Go 'Way From My Window [Niles, John Jacob]
The Lass From The Low Countree [Niles, John Jacob]
Longing [Barber, Samuel]
Music, When Soft Voices Die [Barber, Samuel]
My Lover Is A Fisherman [Strickland, Lily]
Ribbon Row [Niles, John Jacob]
The Sky Above The Roof [Vaughan Williams, Ralph]
Slumber Song [Gretchaninoff, Alexander]
The Statue At Czarskoe-Selo [Cui, Cesar]
The Little Rose [Roy, William]
Thy Love [Barber, Samuel]
Young Love Lies Sleeping [Somervell, Arthur]
Tytuł: Introduction To Art Song For Soprano
Autor: (edycja) Joan Frey Boytim
Stopień trudności: dla początkujących
Instrument: głos, fortepian
Wydawnictwo: G. Schirmer
Format: 64 str, A4, miękka oprawa, dołączony kod Audio Access Online
Język wydania: angielski
ISBN: 9781495064647
Szczegóły
Styl muzyczny | współczesna XX i XXI w |
Wyświetlamy wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie sprawdzamy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.