Prezentowana pozycja zawiera zbiór Etiud Franza Antona Hoffmeistera na altówkę solo.
Tytuł: Etiudy na altówkę solo Autor: Franz Anton Hoffmeister Stopień trudności: Instrument: altówka Notacja muzyczna: zapis nutowy, Wydawnictwo: Edition Peters Format: A4, miękka oprawa Język wydania: angielski, niemiecki, francuski ISBN: 9790014009045
Podręcznik z serii "A Scale In Time" w tym wydaniu Viola - altówka, zawiera zestaw ćwiczeń usprawniajacy i poprawiajacy umiejętności techniczne oraz intonację. Książka omawia między innymi następujące zagadniania: oktawy, melodie molowe i durowe, imp...
Plastikowa, regulowana owijka na nuty i książki do wysokości 307 mm, czyli format N4 używany przez wydawnictwa Peters Edition, Hal Leonard, Polskie Wydawnictwo Muzyczne
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.
Wyświetlamy wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie sprawdzamy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.