Die fröhliche Trompete: Trompete lernen mit Fantasie 2 - Michael Werner (+ płyta CD) - szkoła gry na trąbce
Opis
Szkoła gry na trąbce jest skierowana do początkujących uczniów. Nadaje się zarówno do lekcji indywidualnych, jak i grupowych. Tom drugi obejmuje: poszerzenie zakresu tonalnego od G do Fis, dalszy rozwój już poznanych elementów w części pierwszej, zagadnienia jak: dynamika, artykulacja, oznaczenia tempa, kompozycja wariacji, różnica między trybami dur/moll, tryb naturalny/harmoniczny/mollowy, tonacja durowa i mollowa do 3 znaków chromatycznych ze skalami i triadami, zmiana enharmoniczna i chromatyczność.
Do książki dołączona jest płyta CD z plikami audio lub MP3. Znajdziesz na niej przykłady i ćwiczenia zamieszczone w książce.
Zobacz przykładowe strony w galerii produktu. Pomogą one określić poziom trudności. Znajdziesz tam również inne dodatkowe informacje.
Spis utworów:
Naturtöne
Flinge Finger (D-Dur/h-Moll)
3/8- und 6/8-Takt
Tempoänderungen
Das große Weihnachtskonzert
Teste dein Wissen!
Die Schlagbilder des Dirigenten
Die Sechzehntelnoten
Flinke Finger (B-Dur/g-Moll)
Einige heute gebräuchliche Instrumente
Wir komponieren Variationen
Reines, harmonisches und melodisches Moll
Flinke Finger (A-Dur/fis-Moll)
Wir improvisieren
Teste dein Wissen!
Die Artikulationsformen
Die Achteltriole
Die enharmonische Verwechslung
Die chromatische Tonleiter
Flinke Finger (Es-Dur/c-Moll)
Tonleitern und Dreiklänge auf einen Blick
Zusammenfassung der bisher gelernten musikalischen Zeichen und Anweisungen
Zeitstrahl
Meine Lieblingsstücke
Grifftabelle
Experiment für den Schuljahresabschluss
Wie übe ich richtig?
Verzeichnis der Lieder und Spielstücke
Tytuł: Trompete lernen mit Fantasie 2
Autor: Michael Werner
Stopień trudności: dla początkujących
Instrument: trąbka
Notacja muzyczna: zapis nutowy
Seria: Die fröhliche Trompete
Wydawnictwo: Schott
Format: 120 stron, A4, oprawa miękka, w komplecie płyta CD
Język wydania: niemiecki
ISBN: 9783795757809
Atrybuty
Styl muzyczny | współczesna XX i XXI w |
Wyświetlamy wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie sprawdzamy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.