100 na 100 Muzyczne dekady wolności - 100 lat muzyki polskiej BOX: książki + 36 płyt CD
Opis
BOX '100 na 100' to ekskluzywne wydawnictwo, które dokumentuje ostatnie 100 lat polskiej muzyki.
Publikacja wydana w wersji językowej polskiej i angielskiej (również dostępna w księgarni) składa się z następujących elementów:
36 płyt CD z nagraniami wszystkich utworów z listy '100 na 100' - aż 60 nagrań zostało wykonanych na zlecenie PWM-u, do tego ogromnego przedsięwzięcia zaangażowali się najwybitniejsi polscy artyści. Pozostałych 40 nagrań zostało pozyskane z archiwów Polskiego Radia i Polskich Nagrań.
(Nagrania, które PWM zrealizowało w ramach projektu są już dostępne w muzycznych serwisach streamingowych takich jak Spotify czy Apple Music)
Zaangażowane do nagrań:
Zespoły, chóry i orkiestry - Filharmonia Narodowa, Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia, Polska Orkiestra Radiowa, Narodowe Forum Muzyki, Orkiestra Teatru Wielkiego–Opery Narodowej, Sinfonia Iuventus, Sinfonia Varsovia, Orkiestra Aukso, Sinfonietta Cracovia, Kwartet Śląski, Chór Polskiego Radia, Camerata Silesia
Dyrygenci - Łukasz Borowicz, Jacek Kaspszyk, Jan Krenza, Jerzy Maksymiuk, Marek Mosia, Grzegorz Nowak, Antoni Wit
Soliści - Joanna Freszel, Tomasz Konieczny, Aleksandra Kurzak, Olga Pasiecznik, Arnold Rutkowski, Agata Zubel
Bogato ilustrowana książka autorstwa Danuty Gwizdalanki '100 lat z dziejów polskiej muzyki' opowiadająca o najnowszej polskiej twórczości
'Zeszyty dekad' - 10 publikacji, w których uznani muzykologowie oraz muzyczni publicyści ukazują nam sylwetki kompozytorów oraz tajniki powstawania utworów.
Tytuł: BOX 100 na 100 Muzyczne dekady wolności - 100 lat muzyki polskiej
Autor: Danuta Gwizdalanka, różni
Seria: 100 na 100 Muzyczne Dekady Wolności
Wydawnictwo: PWM
Format: box - 36 płyt CD; książka - 284 str, 200x150 mm, książki w miękkiej oprawie; całość zamknięta w eleganckim czarnym kartonowym opakowaniu;
Język wydania: polski
ISBN: 97808322451281
Atrybuty
Styl muzyczny | współczesna XX i XXI w |
Wyświetlamy wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie sprawdzamy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.