Hal Leonard Harmonica for Kids - Eric Plahna (+ audio online) - szkoła gry na harmonijce ustnej dla dzieci
Opis
Harmonica For Kids to łatwy kurs, który uczy dzieci gry na harmonijce ustnej. Wydanie obejmuje 30 popularnych piosenek zapewniając dzieciom motywację, a prosty, czytelny układ stron sprawi, że ich uwaga pozostanie skupiona na jednej koncepcji naraz. Metoda ta może być stosowana w połączeniu z nauczycielem harmonijki lub rodzicem. Lekcje obejmują tematy dotyczące pozycji rąk, gry akordów, nauki melodii i wiele innych. Do książki dołączony jest specjalny kod umożliwiający dostęp do materiałów muzycznych przez Internet. Dostęp możesz uzyskać za pomocą komputera, smartfonu i tabletu. Pliki audio zawierają m.in. wersje demo oraz podkłady do zagrania każdego utworu i są w cenie książki. O tym w jaki sposób uzyskać do nich dostęp przeczytasz >>> w artykule.
Zobacz przykładowe strony w galerii produktu. Pomogą one określić poziom trudności. Znajdziesz tam również inne dodatkowe informacje.
Spis treści:
All My Loving
Bingo
Blow The Man Down
Camptown Races
Down In The Valley
Edelweiss
Go Tell Aunt Rhody
Happy Birthday To You
Heigh-Ho
It's A Small World
Itsy Bitsy Spider
Jingle Bells
Londonderry Air
Love Me Tender
Mary Had A Little Lamb
Oh! Susanna
On Top Of Old Smoky
Over The River And Through The Woods
The Red River Valley
Row, Row, Row Your Boat
Scales And Arpeggios
Scarborough Fair
Skip To My Lou
Snake Charmer
Song Of The Volga Boatman
The Streets Of Laredo
Take Me Out To The Ball Game
This Land Is Your Land
This Old Man
Twinkle, Twinkle Little Star
When Irish Eyes Are Smiling
When Johnny Comes Marching Home
When The Saints Go Marching In
Yankee Doodle
You Are My Sunshine
Tytuł: Hal Leonard Harmonica for Kids
Autor: Eric Plahna
Stopień trudności: dla początkujących
Instrument: harmonijka ustna
Notacja muzyczna: zapis nutowy
Wydawnictwo: Hal Leonard
Format: 32 strony, A4, oprawa miękka, kod Audio Online
Język wydania: angielski
ISBN / ISMN: 9781480397989
Kod wydawcy: HL00131101
Wyświetlamy wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie sprawdzamy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.