Czytelnie zaprojektowane, laminowane diagramy pozycji na puzon dla początkujących. Ponadto w tym wydaniu znajdziesz także praktyczne wskazówki dotyczące konserwacji instrumentu, czytania zapisu nutowego oraz pomocne zdjęcia i schematy.
Tytuł: Trombone Position Chart Autor: David Harrison Instrument: puzon Notacja muzyczna: zapis nutowy Wydawnictwo: Chester Music Format: 6 str., A4 Język wydania: angielski ISBN: 9781780385044
Szkoła gry na puzonie w kluczu basowym. W środku znajdziesz piosenki, zagadki muzyczne i gry. To świetna propozycja dla początkujących uczniów. W komplecie kod do biblioteki audio online.
Szkoła gry na puzonie w kluczu basowym. W środku znajdziesz piosenki, zagadki muzyczne i gry. To świetna propozycja dla początkujących uczniów, w komplecie kod do biblioteki audio online.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.
Wyświetlamy wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie sprawdzamy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.