Nauka improwizacji muzycznej wg teorii uczenia się muzyki Gordona. Teoria i praktyka - Barbara Pazur
Opis
Książka jest podsumowaniem wieloletniej pracy i zainteresowania Barbary Pazur teorią uczenia się muzyki według Edwina E. Gordona. Jest to napisane w przystępnej formie wyczerpujące połączenie prezentacji i objaśnień teorii gordonowskich z praktycznymi poradami dotyczącymi zastosowania opisywanych koncepcji w edukacji. Czytelny sposób przedstawienia zagadnień związanych z pedagogiką gordonowską sprawia, że książka jest cennym poradnikiem dla nauczycieli i animatorów rozpoczynających pracę tą metodą albo wykorzystujących jej elementy w edukacji muzycznej.
Książka jest cennym źródłem wiedzy z kilku powodów:
- dzięki wykorzystaniu materiału polskich piosenek dziecięcych, ludowych i popularnych Autorka przenosi na grunt polski zdobycze nowatorskiej, niesamowicie logicznej teorii uczenia się muzyki,
- jest to publikacja dla tych, którzy poznają nowe metody nauczania muzyki i jeszcze nie zetknęli się z koncepcją Edwina E. Gordona, a także dla tych, którzy już się z nią zetknęli, ale chcą ją lepiej poznać,
- może służyć jako pomoc dla nauczycieli prowadzących zajęcia muzyczne w szkole i pragnących nie tylko urozmaicić te zajęcia, ale także sprawić, aby uczniowie zaczęli rozumieć muzykę i świadomie uczestniczyć w jej tworzeniu,
- może stanowić pomoc dla osób chcących samodzielnie nauczyć się improwizować w różnych skalach.
Uzupełnieniem książki jest śpiewnik zawierający 100 piosenek dziecięcych, ludowych i popularnych, do których nawiązania znajdziecie w niniejszej książce.
Tytuł: Nauka improwizacji muzycznej wg teorii uczenia się muzyki Gordona. Teoria i praktyka
Autor: Barbara Pazur
Stopień trudności: -
Instrument: -
Notacja muzyczna: -
Wydawnictwo: Polihymnia
Seria: -
Format: 126 str, B4, miękka oprawa
Język wydania: polski
ISBN / ISMN: 9788378470274
Kod wydawcy:
Wyświetlamy wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie sprawdzamy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.