The Best Flute Duet Book Ever - Emma Coulthard - duety fletowe w różnych stylach muzycznych
Opis
Pozycja z serii "Best Duet Book Ever" zawiera bardzo ciekawe i zróżnicowane utwory w różnych stylach (muzyka barokowa, folk, muzyka sakralna, klasyczna, pop) opracowane przez Emmę Coulthard na duety fletowe. Pozycja przeznaczona dla początkujących flecistów (dla klas 1-3).
Zobacz przykładowe strony w galerii produktu. Pomogą one określić poziom trudności. Znajdziesz tam również inne dodatkowe informacje.
Spis utworów:
A Little Scherzo [Kabalevsky, Dmitri]
A Sad Tale [Kabalevsky, Dmitri]
Canon Sonata No.1 [Telemann, Georg Philipp]
Country Dance [Kabalevsky, Dmitri]
Dolce [Telemann, Georg Philipp]
Ev'rybody Wants To Be A Cat (The Aristocats) [Rinker, Al]
First Movement (Sonata Pour Deux Flutes) [Koechlin, Charles]
Greensleeves
Happy Birthday [Hill, Mildred] [Hill, Patty S.]
Hornpipe (Water Music) [Handel, George Frideric]
Largo And Presto [Locatelli, Pietro Antonio]
Lewis Bridal Song
Mamma Mia! [Abba]
Menuetto And Trio [Stamitz, Carl]
Minuet [Hook, James]
My Favourite Things (The Sound Of Music) [Rodgers, Richard] [Hammerstein, Oscar]
No Matter What (Whistle Down The Wind) [Lloyd Webber, Andrew]
Rondo [Devienne, Francois]
Round Dance (For Children) [Bartok, Bela]
Scarborough Fair
Simple Gifts
Somewhere Out There (An American Tale) [Horner, James] [Mann, Barry] [Weill, Cynthia]
Spring [Buckley, John]
Stella Splendens
Stop [Spice Girls, The]
Swing Low Sweet Chariot/ Nobody Knows De Trouble I See
That Sounds So Beautiful (The Magic Flute) [Mozart, Wolfgang Amadeus]
The Last Rose Of Summer
Waltz [Giuliani, Mauro]
Wedding March (A Midsummer Night's Dream) [Mendelssohn, Felix]
Tytuł: The Best Flute Duet Book Ever
Autor: Emma Coulthard
Stopień trudności: dla początkujących
Instrument: flet
Notacja muzyczna: zapis nutowy,
Wydawnictwo: Chester Music
Format: 40 str., A4, miękka oprawa
Język wydania: angielski
ISBN: 9780711979635
Atrybuty
Seria | Best Duet Book Ever |
Styl muzyczny | rozrywka |
Wyświetlamy wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie sprawdzamy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.