>Luigi Anzaghi: Complete Method Theoretical-Practical Progressive For Accordion - pianoforte and chromatic system from 24 to 140 basses - szkoła gry na akordeonie
Sprowadzamy nuty z całego świata i wysyłamy za darmo od 199 zł!
Luigi Anzaghi: Complete Method Theoretical-Practical Progressive For Accordion - pianoforte and chromatic system from 24 to 140 basses - szkoła gry na akordeonie
Szkoła gry na akordeonie, zawierająca system chromatyczny od 24 do 140 basów. Przeznaczona dla każdego stopnia zaawansowania.
Tytuł: Complete Method Theoretical-Practical Progressive For Accordion - pianoforte and chromatic system from 24 to 140 basses Autor: Luigi Anzaghi Wydawnictwo: Ricordi Format: miękka oprawa Język wydania: angielski ISBN: 9790041280257
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.
Wyświetlamy wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie sprawdzamy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.