Wydawnictwa
Reklamacje i zwroty

Zwroty

Dobrze zapakowane nuty czy książki to Twoje zadowolenie i nasz sukces. Dlatego przykładamy się do pakowania.
Chcemy, aby zakupione produkty dotarły do Ciebie w nienaruszonym stanie. I rzeczywiście tak jest.
Bardzo rzadko zdarza się, że zawartość paczki ulegnie uszkodzeniu. Jeśli jest tak w Twoim przypadku, poniżej znajdziesz pomocne informacje.

Jeżeli chcesz skorzystać z prawa do zwrotu towaru bez podania przyczyny (odstąpienie od umowy), możesz to zrobić do 14 dni od otrzymania przesyłki. Konieczne jest, aby towary, z których rezygnujesz były nowe, w stanie nienaruszonym czyli nie używane.

Prosimy wypełnij >>> formularz odstąpienia od umowy (formularz zwrotu) i prześlij go do nas na adres mailowy sklep@alenuty.pl

Do przesyłki zwrotnej włóż paragon lub fakturę i napisz nam numer zamówienia. Jeżeli zakupiłeś więcej niż jedną pozycję i nie zwracasz nam całego zamówienia, pomocne będzie jeśli wraz z formularzem odstąpienia prześlesz do nas na adres sklep@alenuty.pl zdjęcie lub skan dowodu zakupu (paragon / faktura) 

Adres do zwrotów:
Arwena / Księgarnia Alenuty.pl
os. Zwycięstwa 2/88
61-643 Poznań

Reklamacje

Reklamacje przesyłek uszkodzonych w transporcie są rozpatrywane na podstawie protokołu szkody spisanego z kurierem DPD lub Poczty Polskiej. Zdecydowanie ułatwia to procedurę reklamacyjną. Poniżej podajemy wzory protokołów:

Protokół szkody DPD
Protokół szkody Poczta Polska

W sprawach reklamacji prosimy pisać na adres sklep@alenuty.pl podając numer zamówienia oraz czego dotyczy reklamacja.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl