Do darmowej dostawy brakuje Ci:
do kasy suma: 0,00 zł
Wydawnictwa
Jan Sebastian Bach

Toccata i Fuga d-moll oraz inne utwory J.S. Bacha na gitarę - nuty na gitarę

Toccata i Fuga d-moll oraz inne utwory J.S. Bacha na gitarę - nuty na gitarę
Toccata i Fuga d-moll oraz inne utwory J.S. Bacha na gitarę - nuty na gitarę

Utwory J. S. Bacha w opracowaniu na gitarę klasyczną, dla średnio-zaawansowanych

Ocena:

Produkt: w magazynie

Wysyłka w: 3 - 5 dni

Cena: 12,00 zł
szt.

Łatwy Bach - nuty na fortepian lub keyboard dla początkujących

Łatwy Bach - nuty na fortepian lub keyboard dla początkujących
Łatwy Bach - nuty na fortepian lub keyboard dla początkujących

Nuty na fortepian lub keyboard w opracowaniu Agnieszki Góreckiej, dla początkujących

Ocena:

Produkt: w magazynie

Wysyłka w: 3 - 5 dni

Cena: 23,00 zł
szt.

Bach na bas - utwory J.S. Bacha w transkrypcji na gitarę basową z tabulaturami

Bach na bas - utwory J.S. Bacha w transkrypcji na gitarę basową z tabulaturami
Bach na bas - utwory J.S. Bacha w transkrypcji na gitarę basową z tabulaturami

Nuty na gitarę basową z tabulaturami

Ocena:

Produkt: w magazynie

Wysyłka w: 3 - 5 dni

Cena: 18,00 zł
szt.

Bach J.S. - Koncert d-moll na dwie lub cztery gitary z fortepianem

Bach J.S. - Koncert d-moll na dwie lub cztery gitary z fortepianem
Bach J.S. - Koncert d-moll na dwie lub cztery gitary z fortepianem

Kompozycja Bacha w opracowaniu na dwie gitary dla zaawansowanych

Ocena:

Produkt: w magazynie

Wysyłka w: 3 - 5 dni

Cena: 16,00 zł
szt.

Bach J.S. - Aria z III suity orkiestrowej D-dur na wiolonczelę

Bach J.S. - Aria z III suity orkiestrowej D-dur na wiolonczelę
Bach J.S. - Aria z III suity orkiestrowej D-dur na wiolonczelę

Publikacja zawiera opracowanie Barbary Musiej "Arii z III suity orkiestrowej D-dur" J.S. Bacha na wiolonczelę. Tytuł: Aria z III suity orkiestrowej D-du Autor: J.S.Bach Stopień trudności: dla średniozaawanowanych Instrument: wiolonczela Notacja muzyc...

Ocena:

Produkt: w magazynie

Wysyłka w: 3 - 5 dni

Cena: 5,00 zł
szt.

Każdy Bach to muzyk - mówiono w XVII i XVIII-wiecznej Turyngii. W tej rodzinie od pokoleń nie brakowało kapelmistrzów, organistów, kompozytorów - utalentowanych i w swoich czasach popularnych. Dziś jednak rzadko kto o nich pamięta. A to dlatego, że mistrz jest tylko jeden - Jan Sebastian Bach, kantor od św. Tomasza w Lipsku, dla większości z nas kompozytor wszech czasów.
Zdumiewająca jest jakość i ilość muzyki, jaką po sobie zostawił. Trudno wręcz zrozumieć, aby jeden człowiek mógł wykreować tak bezbrzeżny muzyczny kosmos. Z wyjątkiem oper Bach sięgał po wszystkie znane sobie gatunki. Tworzył koncerty, sonaty, suity, msze, motety i kantaty. Komponował preludia, fugi i utwory chóralne. Logika operowania tematami w jego utworach przenika się z niewyczerpaną muzyczną wyobraźnią, a skala złożoności i wirtuozeria jest tak wielka, że skłania wielu do poszukiwań nadprzyrodzonych inspiracji. Nikt nie komponował tak jak Bach. W historii muzyki funkcjonuje jako jej genialny architekt, któremu nie sposób znaleźć konkurentów.
A jednak po śmierci Bacha o jego muzyce zapomniano. Głównie dlatego, że wtedy ludzie słuchali niemal wyłącznie muzyki powstającej w ich czasach, nie było przecież nagrań, do których mogliby wracać. Bacha też nie grano. Stał się twórcą z przykurzonych rękopisów, "starą peruką", jak z lekceważeniem nazywali go synowie. Oni również pisali muzykę, a ich modne kompozycje cieszyły się popularnością większą niż dzieła ojca. Do czasu. Wielki powrót Jana Sebastiana nastąpił blisko 80 lat po jego śmierci, w 1829 r., kiedy to Felix Mendelssohn poprowadził wykonanie "Pasji według św. Mateusza". Romantycy padli na kolana przed kantorem z Lipska, a za nimi cały świat. Muzyka Bacha trafiła do serc słuchaczy i już w nich została. Dlaczego? Na to pytanie chyba najlepiej odpowiadają poeci. Może więc dlatego, że - jak pisał Goethe - słuchając Bacha czujemy się tak, jakbyśmy stali obok Pana Boga, kiedy stwarzał świat.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl