

Wydawnictwo
Instrument
Wysyłka w
Ocena
Cena
-
od
do
Nowość
Promocja
At the Circus - W Cyrku - na skrzypce i fortepian - Antoni Cofalik, Józef Rychlik

12 prostych, pomysłowych utworów dla młodych skrzypków





Produkt: sprowadzamy
Wysyłka w: 5 - 10 dni
W Zoo - nuty na fortepian - Antoni Cofalik, Romuald Twardowski

Pozycja "W Zoo" Antoniego Cofalika i Romualda Twardowskiego to zbiór prostych, ilustracyjnych kompozycji, które bez trudu mogą wykonać nawet początkujący młodzi pianiści.





Produkt: sprowadzamy
Wysyłka w: 5 - 10 dni
W Zoo - nuty na wiolonczelę i fortepian - Antoni Cofalik, Romuald Twardowski

Nuty do 15 krótkich utworów, który powstał z myślą o najmłodszych wiolonczelistach (pierwsze 2-3 lata nauki)





Produkt: sprowadzamy
Wysyłka w: 5 - 10 dni
Pan profesor od skrzypiec - chyba sam chciałby, żeby go tak przedstawiać. Bo Antoni Cofalik od dziesiątek lat słynie ze swojej pracy pedagogicznej. Ma co prawda za sobą karierę skrzypka - solisty i wybitnego kameralisty - jednak najpełniej spełnia się jako nauczyciel. Od pół wieku uczy gry na tym trudnym instrumencie, wypuszczając w świat kolejnych cenionych muzyków. Na międzynarodowych konkursach młodych skrzypków już trzykrotnie honorowano go Nagrodą dla Najlepszego Nauczyciela.
Swoje metodyczne pomysły zapisuje w kolejnych podręcznikach i książkach, które od lat stanowią kanon edukacji muzycznej najmłodszych. Od "Skrzypcowego ABC" zaczyna naukę gry na tym instrumencie niemal każde polskie dziecko. Książka miała już imponującą liczbę wydań i jest ceniona zarówno przez nauczycieli, jak i malców, bo atrakcyjnie wprowadza ich w świat skrzypiec. Cofalik nie ogranicza się tylko do metodyki - jest także autorem zbiorów atrakcyjnych kompozycji, które pomagają dzieciom rozwijać technikę, a przy okazji dobrze się bawić grą na instrumencie.
Warto sięgnąć także po jego wspomnieniową książkę "Ukochałem skrzypce", w której opowiada o swoim życiu i pracy nauczyciela. Mówi, że talent słychać od razu, ale nie spotkał jeszcze ucznia, który nie potrzebowałby mocnej ręki pedagoga. Że kariery niektórych utalentowanych skrzypków bywają żałośnie krótkie tylko dlatego, że nie byli dobrze uczeni. Że stawia swoim wychowankom maksymalne wymagania, ale nigdy nie mówi im, jak długo powinni ćwiczyć. Rozlicza z efektów i postępów. A ile czasu będą potrzebować, by osiągnąć perfekcję? Tego akurat powinni nauczyć się sami.